304


دلم برای کتاب خوندن تنگ شده. هوای روزهایی به سرم زده که کاری جز کتاب خوندن و تموم کردن دو سه روزه کتاب های مورد علاقه ام نداشتم. اما توی یکسال گذشته تنها دو تا کتاب غیر درسی تونستم بخونم (زبان بدن و بیگانه) و به شدت از این بابت کلافه ام. توی قفسه کتاب هام سه-چهار تا کتاب دارم که چند ماهه همین طور توی نوبت خونده شدن گیر کردند و هر دفعه  که چشمم بهشون میوفته با زبون بی زبونی بهم میگن تو رو خدا ما رو بخون، تو رو خدا ما رو بخون. 

با همه این حرف ها امروز رفتم چهار تا کتاب دیگه خریدم و البته از این بایت بسیار خوشحالم. با خودم فکر کردم شاید اگه تعدادشون بیشتر بشه بالاخره زورشون بهم برسه و بتونن مجبورم کنند حداقل دست به خوندن یکی شون ببرم.

اتاق روشن رولن بارت، افسانه سیزیف آلبر کامو، پدران و پسران ایوان تورگنیف و دسته دلقک ها از لویی فردینان سلین.

عین همین ماجرا رو با فیلم ها هم دارم. پنج تا فیلم گرفتم که باید سر فرصت بشینم و ببینمشون. 

Black Swan, The Fighter, Stone, Departures and Waltz with Bashir

به امید روزی که توی همین وبلاگ خبر خونده شدن کتاب ها و دیده شدن فیلم هام رو بنویسم.

 

۷ نظر:

  1. حاجی البته سبکت رو نمیدونم اما آثار سردی رو واس برگشت انتخاب کردی...پدران و پسران و کامو دلقک ها رو نمیدونم.فیلما هم تا حدود همینطوره.حتمن خوندیشون نظرتو بنویس.
    اینم بگم که کو.ی شدم تا این نظرو بزارم!

    پاسخحذف
  2. حاجی البته سبکت رو نمیدونم اما آثار سردی رو واس برگشت انتخاب کردی...پدران و پسران و کامو.دلقک ها رو نمیدونم.فیلما هم تا حدود همینطوره.حتمن خوندیشون نظرتو بنویس.
    اینم بگم که کو.ی شدم تا این نظرو بزارم!

    پاسخحذف
  3. می بینم که بالاخره بیشتر از یک خط و یک جمله نوشتی. امیدوارم که اون خبر خوب رو زودتر بدی. اون فیلم black swan رو در اولویت قرار بدی ضرر نمی کنی.

    پاسخحذف
  4. حسن س و بانو>

    تنها علت کوتاه نوشتن من اینه که انقدر حرف دارم که همیشه میترسم اگر شروع به نوشتن هر متنی بکنم به این راحتی ها به پایان نرسه. برای همین همیشه سعی میکنم در یک یا پند جمله آنچه را میخواهم بگویم به پایان برسانم.

    پاسخحذف
  5. Za>

    منظورت از آثار سرد رو درست متوجه نمیشم چون اعتقاد دارم هر چیزی که بتونه انسان رو به فکر کردن وا داره و دید جدیدی به آدم بده از جنس زندگی و گرماست، نه سرما.

    به هر حال وقتی خوندمشون نظرم رو حتماً مینویسم.
    باشد که رستگار شویم.

    پاسخحذف
  6. black swan ro ke aslan az dast nade shahkareh!

    پاسخحذف
  7. saeed parsa>

    Black Swan را دیدیم و پسندیدیم.

    پاسخحذف