240 - به آرنج چپم که خال داره

نمیدونم شما چه رویایی هایی توی سرتون دارید اما یکی از رویاهای همیشگی من از دوران بچه گی تا به امروز این بوده که اگر روزی روزگاری بزرگ شدم و سر کار رفتم اون قدر آدم کلفت و خفنی برای خودم باشم که هر جا برای استخدام مراجعه کردم سرم رو بالا بگیرم، صدام رو شش دانگ بکنم، صاف و مستقیم تو چشم های طرف مربوطه نگاه بکنم و شرایط کاری و مبلغ حقوق درخواستیم رو تعیین کنم و ذره ای هم در دلم نگران قبول یا رد پیشنهادم نباشم.

امروز اگر نه همان روز موعود که شمه خفیفی از تحقق کامل این آرزویم بود. میدانم که هنوز تا نیم راه خفن شدنم هم پیش نرفته ام اما این را هم میدانم که انقدر رفته ام که توانستم در مصاحبه امروزم مدیر عامل یک شرکت با سابقه رو سوال پیچ کنم و شرایط کاری خودم را بهش دیکته کنم. مهمتر از همه این که پاسخ مثبت یا منفی اون ها به آرنج چپم هم نیست و این یعنی خود لذت که تحقق هاله ای از آنچه بیست و چند سال در ذهن پرورانده ای را ببینی  و امید روزی را در دلت زنده نگه داری که تمامیت رویایت را به نظاره بنشینی. یعنی راه را درست رفته ای و در آینده ای دور یا نزدیک به مقصد مورد نظر خواهی رسید.

یعنی تو میتونی پسر، تو میتونی.

۳ نظر:

  1. آرنج چپت خال داره؟
    چه جالب
    مال من راستیه خال داره!

    پاسخحذف
  2. ajab lezati pesar.khosheman amad

    پاسخحذف
  3. مثه ماشین خریدم من یه عمر تصور میکردم پشت فرمون بشینم و یه دستی فرمون بگیرم بعد10 سال رویاهام به حقیقت پیوست حالا توهم امیدوار باش

    پاسخحذف