صد و شصت و نه - ژانر

این دخترهایی که هیچ وقت آرایش نمیکنند و هر شش ماه یک بار و بنا به یک مناسبتی دست به قلم میشوند عجیـــب من رو یاد دلقک های سیرک میندازند.

بمیرم اگه دروغ بگم.

۸ نظر:

  1. در همین راستا مقام معظم ارمیا دامت افاضاته در پیامی این خبر را تبریک گفتند
    متن پیام بدین شرح است
    بسم الله الرحمن الرحیم
    خبر افتتاح وبلاگ ماکسیمال قلبمان را خشنود کرد و امیدوارم پیرو نام گذاری این سال که همت مضاعف است با کار مضاعف این وبلاگ بتواند در مسیر خدمت و رسیدن به آرمان های خود موفق و پیروز باشد
    از خداوند متعال علو درجات این وبلاگ را مسئلت دارم
    سید طه حسینی ارمیه
    13\1\88
    شایان ذکر است مجلس جشن رو نمایی این وبلاگ در روز بیست فروردین ماه در حسینیه امام ارمیا واقع در همان وبلاگ maximal.blogfa.com با حضور مقامات لشگری و کشوری بر گذار خواهد شد

    پاسخحذف
  2. از من به تو نصیحت، هیچ وقت تو قسمت کامنت کسی تبلیغ خودت رو نکن که حرکتی تخمی تر از این در عالم وبلاگ نویسی سراغ ندارم.

    پاسخحذف
  3. کتاب پرنده خارزارو با وساطتت دوستو دشمن خوندم،جنس رابطه دختره با شوهرش تو دکون هیچ عطاری پیدا نمیشه.کلی مشکل ساختاری داره.نقدشو بنویس.

    پاسخحذف
  4. میدونی بعضی وقتها که کمی رو به راه نیستم اینجا رو می خونم و از این کتره ای بودن با مزه اش حس خوبی پیدا می کنم. ممنون به خاطر این حس خوب آدم جون.

    پاسخحذف
  5. دختر نبودی بدونی هر وقت می خوای بری بیرون آرایش کنی چه توانی می خواد!
    تازه اگه از اون دسته نباشی که توی خونه هم دست به قلمن!!!

    پاسخحذف
  6. ر.پ>

    شاید صرفاً به این علت اسم مشکل ساختاری رو روش میگذاری که این روزها عادت به دیدن چنین روابطی نداریم. اما یکی مثل من که عمدتاً خلاف جهت رودخونه شنا میکنه به راحتی درکش میکنه و میدونم اگر نقدی هم بنویسم، خریدار نداره. ولی شاید یه روزی نوشتم.

    پاسخحذف
  7. نرگس>

    نمیدونم کلمه کتره ای رو با اطلاع از معنی واقعی اش نوشتی یا همینجوری به کار بردی ولی در هر حال دقیقاً درست گفتی. یه چیزی که خودم هم در مورد وبلاگم خیلی دوست دارم همین کتره ای بودنشه. اینکه هیجوقت، هیچ کسی نمیتونه پیش بینی کنه پست بعدیم در چه موردیه! شوخیه؟ جدیه؟ ادبیه؟ بی ادبیه؟ واقعیه؟ تخیلی؟ و . . .

    حتی خودم.

    پاسخحذف
  8. مه سا بادوم>

    اینکه دختر نبودم درست. ولی بعید میدونم دست به قلم شدن کار چندان سختی - اون هم برای دختر های ایرانی- باشه. دلیل این ادعا هم دیدن دخترهایی با آرایش عروس در کلاس های 7 صبح دانشگاه در فصل زمستونه.

    پاسخحذف